Capture the flag // 6. juni

Bli med på Capture the Flag laurdag 6. juni! 🚩

Dette blir ein dag full av action, strategi og spenning ute i frisk luft. Vi deler inn i lag, kjempar om flagget og testar både taktikk og samarbeidsevner i eit miljø som blir både sosialt og adrenalinfylt. Oppmøte kl. 13:00 på parkeringa ved ungdomsskulen.

Hugs å melde deg på for å vere med på moroa! 😄🔥

Ta med godt humør, løpesko og konkurranseinstinkt – vi sørgjer for resten.

Dele saka?